User-agent: * Disallow: /admin/ Sitemap: http://www.digioffice.nl/sitemap.xml

 

 

Home

Informatie

Blog

Bouw en infrastructuur

Van aanbesteding tot oplevering

Van aanbesteding tot oplevering bent u als bouwbedrijf met diverse collega’s, onderaannemers, toeleveranciers, instanties en opdrachtgevers aan het samenwerken in een bouwproject. Een complex geheel waarbij u veel processen moet managen om de marges scherp en de faalkosten zo laag mogelijk te houden. U zet allerlei software en tools in om de tijdsplanning van de bouwfasen onder controle te hebben. Geldt dat ook voor de informatieoverdracht en documentstromen tussen collega’s en met externen? Hebt u die processen ook onder controle? Zijn projectdossiers compleet zodat de financiële afwikkeling soepel verloopt of kan het beter en efficiënter?

DigiBouw biedt oplossingen om uw bouwprojecten te ondersteunen en de processen gestroomlijnder te laten verlopen. U kunt dan denken aan specifieke modules als inkoopmanagement, werkvoorbereiding, uitvoering en nazorg.

Om alle documentatie, acties en correspondentie vindbaar te hebben voor betrokkenen, zorgt u er met DigiOffice voor dat deze vanaf inschrijving tot nazorg goed geregistreerd staan (document management). Ook maakt DigiOffice het veilig delen van documenten en het samenwerken met zowel uw collega’s als externe partijen (ProjectPortaal) mogelijk. Daarnaast heeft DigiOffice uitstekende opties om uw kwaliteitssysteem en daarmee uw KAM-afdeling te ondersteunen bij de dagelijkse werkzaamheden en gedurende een audit.

 

 

 

DigiOffice

software oplossing

van IDB Groep

IDB Groep

Vijzelmolenlaan 2

3447 GX Woerden

Nederland

 

T: +31 348 465500

W: www.idbgroep.nl

E: info@idbgroep.nl

logo IDB Groep Woerden

Copyright © IDB Groep  | Disclaimer

DigiOffice documentmanagement is Microsoft Gold Partner