User-agent: * Disallow: /admin/ Sitemap: http://www.digioffice.nl/sitemap.xml

 

 

Home

Informatie

Blog

Contractbeheer

Controle over alle contracten,

afspraken en opzegtermijnen

Alle contracten die uw organisatie afsluit met leveranciers moeten beheerd worden. Vaak is dat voor afdelingsspecifieke zaken decentraal geregeld. Afdeling overstijgende contracten zoals met bijvoorbeeld het schoonmaak-bedrijf, de energieleverancier of de liftonderhoudsdienst en allerlei andere afspraken is dat centraal georganiseerd.

 

Overzicht is hierbij een belangrijk woord. Welke afspraken gelden er, wanneer lopen termijnen af en hoe moet er dan gehandeld worden? Met contractbeheer in DigiOffice digitaliseert u dat proces aan de hand van de beschikbare documenten. Alle schriftelijke afspraken, termijnen, herinneringen en beoordelingen registreert en koppelt u aan uw leveranciers en interne medewerkers

 

Rappelering

Tijdens het registreren van de contracten kunt u specifieke tijdsintervallen aangeven waarop u of een collega automatisch een taak toegewezen krijgt. Deze routering, ook wel werkstroom genoemd, zorgt ervoor dat er geen stap meer overgeslagen of vergeten wordt. Stilzwijgende verlenging kan dan in principe niet meer voorkomen.

Overzicht

Binnen DigiOffice zijn de onderdelen DMS en CRM volledig geïntegreerd. Dit betekent dat per relatie alle documentatie, waaronder offertes, contracten en e-mailverkeer, weer te geven is. Omdat dit op een centrale plek opgeslagen is, staat er telkens de meest actuele informatie. Hierdoor is altijd eenvoudig inzichtelijk welke afspraken er zijn gemaakt.

 

Selecties maken

Op basis van metadata en toegekende kenmerken kunt u uitgebreide selecties samenstellen. Zowel op document-, leveranciers- als persoonsniveau. Allerhande zoekcriteria staan ter beschikking en gevonden resultaten zijn direct in te zien of te exporteren naar Word, Excel of Outlook.

 

Veilig beheer

Contractbeheer staat in nauwe verbinding met de financiële afhandeling. Daar zijn verschillende afdelingen en collega’s bij betrokken. Om fouten te voorkomen, bakent u met DigiOffice DMS de toegang per document met beveiligingsregels af. U bepaalt wie, wat, waar mag. Dat kan per document wisselen van alleen lezen, toevoegen, wijzigen tot verwijderen.

Alle informatie in één systeem.

Ontdek de DigiOffice mogelijkheden voor uw organisatie

 

 

 

DigiOffice

software oplossing

van IDB Groep

IDB Groep

Vijzelmolenlaan 2

3447 GX Woerden

Nederland

 

T: +31 348 465500

W: www.idbgroep.nl

E: info@idbgroep.nl

logo IDB Groep Woerden

Copyright © IDB Groep  | Disclaimer

IDB Groep is Microsoft Gold Certified Partner