User-agent: * Disallow: /admin/ Sitemap: http://www.digioffice.nl/sitemap.xml
Home
Producten
Branches
Bedrijfsprocessen
Support
Academy
Software
Diensten
Support en Academy
IDB Groep
Informatie
Blog
Marktwerking, regelgeving, nieuwe behandelmethodes, accreditering, informatievoorziening, vergaderingen, roosterplanning et cetera: u moet veel processen in uw zorginstelling managen om kwalitatief goede zorg te verlenen aan cliënten en een goede werkomgeving te bieden aan collega’s. U zet hier allerlei middelen voor in. Besteedt u diezelfde zorg ook aan alle inkomende, interne en uitgaande document- en informatiestromen tussen collega’s, naar cliënten, zorgpartners en instanties? Of kan het bedrijfsmatig nog beter en efficiënter?
DigiOffice biedt oplossingen voor uw facilitaire processen. Zo faciliteert DigiOffice het proces om documentatie zoals kwaliteitsdocumenten, werkinstructies, handleidingen, procedures en protocollen rondom de certificering up to date te hebben (Kwaliteitsdocumenten).
Processen zoals het verwerken van mutaties, post, facturen, contracten, kwaliteitsdocumenten en publicaties kunt u met DigiOffice digitaliseren in werkstromen. Via geïntegreerde huisstijlautomatisering in Outlook, Word, PowerPoint en Excel (DigiOffice Documentcreatie) kunnen u en uw collega’s de bedrijfsidentiteit uniform – vanaf elke locatie - in e-mailverkeer, correspondentie en presentaties uitdragen naar cliënten en partners in de zorgketen. Voor uw instelling is het uitermate belangrijk dat u zorgvuldig met documenten en informatie omgaat. Met DigiOffice regelt u dit met zaken als e-mailarchivering, postverwerking, een digitaal archief, versiebeheer, dossieropbouw, (document management). Daarnaast kunt u vanuit DigiOffice contactgegevens beschikbaar hebben op een tablet (Mobile CRM).
DigiOffice
software oplossing
van IDB Groep
IDB Groep
Vijzelmolenlaan 2
3447 GX Woerden
Nederland
T: +31 348 465500
Copyright © IDB Groep | Disclaimer