Efficiënt documentbeheer in SharePoint

Ben jij dagelijks veel tijd kwijt aan het zoeken en vinden van de goede informatie? Of aan het delen van informatie met mensen binnen en buiten de organisatie? Weet jij eigenlijk niet hoe goed jouw documenten beveiligd zijn? Of hang je regelmatig aan de telefoon met je SharePoint beheerder om nieuwe projectportalen, sites of bibliotheken aan te maken?

DigiOffice maakt digitaal werken makkelijker

DigiOffice maakt je het werken met SharePoint makkelijker door het als standaardproduct onder te brengen in SharePoint zodat je je documenten eenvoudig opslaat, beveiligt, deelt of beheert. Zodat je informatie op het juiste moment met de juiste persoon én op de juiste manier deelt, snel en eenvoudig.

In de whitepaper lees je onder meer over de voordelen van DigiOffice voor SharePoint, nl:

  • sneller informatie zoeken en vinden in SharePoint door zoek- en filterfuncties en dankzij automatische opslag met relevante (meta)kenmerken;
  • altijd de meest actuele informatie dankzij automatische workflows voor het herschrijven, controleren, publiceren of verwijderen van documenten.
  • automatisch de juiste rechten om bijvoorbeeld zelf nieuwe samenwerk- of projectportalen op te zetten door toegang op basis van rol en verantwoordelijkheden;
  • een professionele uitstraling door vanuit SharePoint documenten op te stellen in de juiste huisstijl, met centraal beheer van logo’s en adressen.
  • veilig informatie delen door toepassing van automatische beveiligingsregels.