ServiceCenter: support en ondersteuning door specialisten

Met een onderhoudscontract kun je – binnen kantooruren – terug vallen op het ServiceCenter van DigiOffice. Specialisten staan je met raad en daad bij. Dat is veel waard: uitval van systemen en software kan je organisatie immers productieve uren kosten.

Eén aanspreekpunt voor al je helpdeskvragen over DigiOffice

Bij DigiOffice zijn de lijnen kort. Communicatie over de oplossing en status van je melding gebeurt altijd vanuit het ServiceCenter.

Support & ondersteuning

Je melding wordt ingeboekt en waar mogelijk direct door een ServiceCenter medewerker opgelost. Complexere vraagstukken handelt een intern specialist voor je af.

Eigen extranet-account

In je eigen extranet-account vind je helpdeskmeldingen, geïnstalleerde programma’s, contactpersonen en de laatste releasenotes terug.

Beheer op afstand

Het ServiceCenter kan op afstand met je meekijken als zich een probleem voordoet. Zo is sneller een oplossing te realiseren en dat is voor iedereen prettig.

Persoonlijk en dichtbij

Iedere dag staan de specialisten van het ServiceCenter DigiOffice voor je klaar om samen meer rendement te halen uit je digitale werkomgeving.

Trainingen

Je kunt als applicatie- of systeembeheerder een training DigiOffice Beheer Basis of SharePoint volgen.

Systeemeisen

De minimale systeemeisen van DigiOffice vind je terug in dit handige en uitgebreide overzicht.

Product updates

Blijf op de hoogte van de laatste releases en ontwikkelingen in DigiOffice.

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00