Digitaal contractbeheer

Digitaal overzicht en controle over alle contracten, afspraken en opzegtermijnen van je organisatie met klanten en leveranciers.

Contracten, afspraken en termijnen eenvoudig inzichtelijk met digitaal contractbeheer

Hoe organiseer je digitaal contractbeheer? Alle contracten die je als organisatie afsluit met leveranciers en klanten moeten beheerd worden. Welke afspraken gelden er, wanneer lopen termijnen af en hoe moet er dan gehandeld worden? Upgrade je digitale werkplek en digitaliseer dat proces met DigiOffice aan de hand van beschikbare informatie en documenten. Zo heb je met digitaal contractbeheer altijd de meest actuele informatie paraat.

Workflows & notificaties

Start automatisch taken, werkstromen en notificaties voor alle afspraken, termijnen, herinneringen en beoordelingen.

Beveiliging & privacy

Contracten altijd automatisch toegankelijk en beveiligd op basis van rol/functie/groep. Voor een gecontroleerde financiële afhandeling.

Zoeken en vinden

Vind contracten, e-mails, correspondentie en informatie eenvoudig terug op relaties, personen, projecten en dossiers.

Huisstijlbeheer

Een professionele uitstraling dankzij (automatisch) huisstijlbeheer en intelligente tekstblokken.

Goedkeuring

Regel goedkeuring op nieuwe contracten
of verlenging ervan centraal via een automatische workflow.

Digitale ondertekening

Bespaar jezelf en je klant veel tijd door het plaatsen van een rechtsgeldige digitale ondertekening.

Contractmanagement,
wat levert het op? 

Naarmate de organisatie groeit, groeit het aantal contracten én het aantal personen die de contracten afsluiten. Hoe houd je het overzicht?

En hoe voorkom je dubbele licenties, vergeten afspraken en stilzwijgende verlenging als gevolg van inefficient contractbeheer? 

Contractmanagement is eenvoudig te admiistreren en automatiseren. Hoe? Dat lees je in dit artikel: 

 

Van individuele mappenstructuur naar centraal overzicht

Het managen van digitale informatie en documenten gaat verder dan alleen het contractbeheer van je organisatie. DigiOffice is een centraal en veilig informatiesysteem waarmee je allerlei bedrijfsprocessen gemakkelijker en efficiënter laat verlopen. Samen zorgen we ervoor dat je de stap maakt van individuele mappenstructuren naar centraal overzicht.

DigiOffice Software

Software van eigen bodem voor organisaties die stappen vooruit willen maken met digitaal werken.

Over ons

Vertrouw op meer dan 30 jaar kennis en ervaring, korte lijnen en flexibiliteit.

Dit doen wij

We staan voor je klaar met advies, consultancy, trainingen en een servicecenter.

Contact opnemen met DigiOffice

Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00