Versiebeheer

Met meerdere mensen tegelijk in concept

aan dezelfde offerte werken

Voor de samenstelling van een offerte of rapport verzamelt u vaak van diverse collega’s of leveranciers informatie bij elkaar. Daarbij is het handig om in één document de vergaarde feiten en aanvullende opmerkingen direct te verwerken. Hiervoor is versiebeheer als functionaliteit beschikbaar in DigiOffice. Versiebeheer kan op alle documentsoorten toegepast worden, ú bepaalt welke dit bij uw bedrijf moeten zijn. Zo is het bijvoorbeeld raadzaam om dit voor offertes te gebruiken; dan kunt u met meerdere mensen tegelijk in concept aan dezelfde offerte werken. Hiermee komt de uiteindelijke definitieve versie sneller tot stand.

Functionaliteiten DigiOffice versiebeheer

•  Een primaire (definitieve) versie maken.

•  Een secundaire (concept) versie maken.

•  Een eerdere versie bekijken.

•  Een versie verwijderen.

•  De versiehistorie bekijken.

•  Opmerkingen toevoegen aan versies.

•  Een versie bevriezen.

•  Documentgegevens afdrukken.

 

Home

Informatie

Blog

 

 

 

DigiOffice

software oplossing

van IDB Groep

IDB Groep

Vijzelmolenlaan 2

3447 GX Woerden

Nederland

 

T: +31 348 465500

W: www.idbgroep.nl

E: info@idbgroep.nl

logo IDB Groep Woerden

Copyright © IDB Groep

Disclaimer | Privacy en Cookie statement