Klanttevredenheid is de mate waarin een klant tevreden is over de producten, diensten of de algehele ervaring met een bedrijf. Het is een belangrijk...
Kennisbank
Kennis en kansen voor ondernemers
Digitaal ondernemen biedt kansen voor een efficientere bedrijfsvoering en is essentieel voor groei. Ontdek in onze blogs hoe je je bedrijfsvoering verder optimaliseert en slimmer digitaal (samen)werkt
Digitale facturen: zo stroomlijn je alle nota’s
Digitale facturen bieden veel voordelen, voor zowel de debiteur als de crediteur. Zo kun je facturen rechtstreeks inlezen in je boekhoudpakket of...
Procesmanagement: wat is het en waarom is het belangrijk?
Elke organisatie heeft te maken met processen en dus procesmanagement. Sommige processen zijn klein en hebben weinig impact op je organisatie....
Alles over huisstijl en digitaal huisstijl management
Een huisstijl is de manier waarop een organisatie of een bedrijf zich naar buiten visueel presenteert. Een huisstijl bestaat uit verschillende...
Wat is datamanagement en waarom is het belangrijk?
Data wordt aan de lopende band gegenereerd, door je organisatie, je klanten en ook door jou: wist je dat we alleen al als persoon gemiddeld 1.7 MB...
Contact opnemen met DigiOffice
Heb je een vraag of wil je een adviseur spreken?
Laat dan hieronder een bericht achter of bel naar 0348 – 46 55 00